Porządek w budynku to kluczowa kwestia dla wizerunku firmy, czy organizacji użyteczności publicznej. Wywiązanie się z obowiązków przewidzianych przez kodeks bezpieczeństwa i higieny pracy wymaga od kierowników i zarządców podjęcia stosownych kroków. Wśród nich należy uwzględnić stworzenie odpowiednich stanowisk pracy i zatrudnienia osób, które będą zajmowały się utrzymaniem czystości, konserwacją instalacji, czy naprawą sprzętu. Wbrew pozorom jest to trudne i wymagające zadanie. Czy w związku z tym nie warto nałożyć go na firmy specjalizujące się w usługach czystościowo-porządkowych?
Skorzystaj z pomocy profesjonalistów
Zatrudniając firmę z zewnątrz teoretycznie ponosimy większe koszty. Tak przynajmniej wydaje się większości zarządców budynków. W rzeczywistości samodzielne przygotowanie pracowników i stanowisk pracy wymaga dużych nakładów pracy i pieniędzy. Zanim wszystko zacznie sprawnie funkcjonować, również upłynie określony czas. Firma z zewnątrz przystąpi do działania błyskawicznie, a przy okazji nie będzie wymagała zmian w strukturze organizacyjnej firmy. Jednocześnie zarządca nie ponosi odpowiedzialności za dostawy sprzętu, czy środków czystości, a ostateczny koszt również okazuje się niższy, nawet o 20 proc.
Wybierz jakość i doświadczenie
Korzystając z usług naszej firmy otrzymujesz gwarancję jakości i doświadczenia. INWEMER to firma założona w 1992 roku. Doświadczenie, zbierane przez ponad 20 lat, pozwoliło na opanowanie do perfekcji wykonywanych usług. Posiadamy ponad 6700 przeszkolonych pracowników, dlatego jesteśmy w stanie zapewnić usługi na terenie całego kraju. W portfolio naszej firmy znajduje się ponad 400 kontrahentów, co motywuje nas do ciągłej pracy na najwyższym poziomie. Wśród naszych klientów są korporacje sieciowe, wielu prywatnych przedsiębiorców, a nawet instytucje państwowe. Zapewniamy bardzo wysoki standard wykonywanych usług, czego dowodem jest fakt, iż w tej chwili dbamy o czystość budynków o łącznej powierzchni przekraczającej 4 400 000 m. kw.